Twingly statistik

söndag 12 november 2006

Sopranos

Mörkret faller ute och novembersöndagskvällen är inte nådig.
Okej, det värsta regnandet tycks ha slutat och kanske kan jag ta cykeln när jag ska hem till M och kolla veckans två Sopranosavsnitt. Ett inspelat sedan förra helgen och ett som går direkt.
Sopranos håller fortfarande att se när denna, den näst sista omgången, går mot sitt slut. Ska man följa en serie på tv, så är det Sopranos, och att följa en serie är vad jag hinner med när jag inte har någon tv att kolla på hemma.
Jag saknar inte slötittandet och zappandet, men funderar likförbannt på att skaffa mig en tv, en stor, platt sak med tillhörande dvd så att jag slipper se mina gamla Sopranosavsnitt på datorskärmen.
Jag känner mig kluven inför fenomenet tv, som inför så mycket annat.

Jah Hollis

Inga kommentarer: