Twingly statistik

fredag 8 december 2006

En Blogspotbloggare i nöd

Det är mycket med det här bloggandet.
Aldrig trodde väl jag att jag skulle sitta väldigt långa stunder framför min dator och försöka lösa HTML-mysterier.
Men som gammal tidningsredigerare är jag inte riktigt nöjd med min makt över den rena layoutaspekten av min blogg. Innehållet bestämmer jag ju själv, men när det gäller att fixa till bloggens utseende uppstår det svårigheter som beror på ren okunnighet.
Därför har jag en rak och enkel fråga till er som behärskar Blogspots betavariant av bloggen:
Hur tar man bort en bild man sparat ner tillsammans med en text utan att man samtidigt tar bort all text?
Jag fattar det som om både text och bild försvinner om jag använder mig av delete-funktionen.
Hjälp mig, någon!
När detta mysterium lösts ska jag, till allas glädje, återgå till att skriva mina oerhört intressanta inlägg.

Jah Hollis

Inga kommentarer: