Twingly statistik

lördag 9 december 2006

Låt mig slippa direktreklamen!

Jag skippade sängen och gav mig i kast med högar av tidningar och papper och osorterad post. Jag vet att det någonstans ligger räkningar som ska betalas. Visst är det bra med internetbank, men den där månadsuppsamlingen av räkningar blir inte av nu, man vet ju att man kan ta dem när som helst. Ja, ja det är mitt eget fel.
Dock hittade jag mängder av direktreklam, bland annat från någon som om och om igen vill pracka på mig ännu ett kreditkort. Dessutom skickar Postkodslotteriet, eller vad f-n det heter, med en papegojas envishet en massa kuvert för att försöka komma åt mina pengar.
Finns det något jag är fullständigt ointresserad av så är det detta lotteri. Så stryk mig från er postlista direkt! Detsamma gäller för samtliga banker och pengalånsnasare. Bespara både er själva och mig besväret med er direktreklam. Jag vill inte ha skiten!

Jah Hollis

Inga kommentarer: