Twingly statistik

fredag 13 april 2007

Fredagen den 13:e - bäst att somna om

Jag är inte så vidskeplig av mig, även om jag har en tendens att hänga upp mig på nummer, siffror och sifferkombinationer. Så när jag nu vaknat ovanligt tidigt och varit uppe och uträttat ett viktigt ärende via datorn funderar jag på om jag ska ta chansen att stiga upp redan nu.
Det är faktiskt väldigt fint väder ute och kanske skulle man ta tillfället att dämpa den eviga ångesten över att man aldrig får något gjort när man är ledig. Jag vet att det är fredagen den 13:e och jag skulle kunna ta det som ett skäl för att lägga mig igen.
Jag tror jag gör det. Det är nog bäst att sova på saken en stund till.
Även om jag, som sagt inte är vidskeplig och sunda förnuftet talar för att detta kommer att bli en helt vanlig fredag.

Jah Hollis

Inga kommentarer: