Twingly statistik

lördag 7 april 2007

Årets understatement från Telia

Jag är en av många, en miljon kanske, som har min e-post hos vårt kära Telia. Kanske var det tur att jag nyss, på radionyheterna, fick höra att en stor del av företagets e-posttjänst ligger nere just nu.
Annars hade jag nog undrat varför jag inte kommer åt min e-post när jag vill kolla den. Svaret finns på Telias hemsida där man förklarar att ”det är problem att hämta och skicka e-post över hela landet just nu”.
Problem, det måste vara årets understatement.
Det går överhuvud taget inte att komma in på webbmailen.
Skulle det finnas något viktigt där, kan jag inte läsa det.
Säg som det är: tjänsten vi konsumenter betalar dyrt för hos er, Telia, fungerar inte alls.
Kalla en spade en spade, tack!

Jah Hollis

PS. Hörde just en förklaring på radion från någon Teliasnubbe (presschef?). Använder ord som ”komplex verklighet”. Blaha, blaha! DS.

Inga kommentarer: