Twingly statistik

söndag 8 april 2007

Senaste Telia-avbrottet var i februari

Jag letade mig lite bakåt i tiden i den samling blogginlägg jag hunnit skriva och kollade en massa kommentarer jag fått. Rätt intressant läsning faktiskt.
Och så hittade jag det jag kände på mig skulle finnas där någonstans, mina inlägg vid Telias senaste e-postavbrott.
Jodå, det var inte längre sedan än den 19 februari detta hände. Inte så speciellt länge sedan alltså.
Undrar om man nu denna gång har lärt sig något man kanske inte lärde sig förra gången? Eller ska det vara dags igen inom ett par månader?
För övrigt undrar man hur man kan gå ut och säga att all e-post nu fungerar men med vissa störningar? Jag menar, är det ”vissa störningar” fungerar det ju inte som det ska.
Det kan jag själv konstatera, eftersom det nyss behövdes tre försök innan det gick att skicka ett svar på post jag fått.

Jah Hollis

Inga kommentarer: