Twingly statistik

söndag 19 augusti 2007

Sommar är slut, sommaren går mot sitt slut

Så har vi fått höra det sista Sommar i P1 för i år. Lena Endre fick avsluta och gjorde det med den äran, och med ett bra musikval.
Enda problemet var, att hon pratar lite viskande och att man därmed måste hålla koncentrationen uppe för att hänga med. Och eftersom jag donade med lite annat samtidigt som jag försökte lyssna missade jag väl en del av det hon sade.
Men programmet går i repris i kväll och det går ju att ladda hem på nätet också om man känner för det.
Det är alltid lite vemodigt när det sista Sommarprogrammet är slut. Då vet man att det snart är slut på sommaren också.
Jag hörde i går goda vänner som berättade om olusten de just nu känner för att gå tillbaka till jobbet efter sina semestrar. Själv har jag två veckor kvar, men jag vet att jag kommer till slutet av dom alltför snart.
Kanske kan man pigga upp sig med att gå på Simpsonsfilmen i kväll.

Jah Hollis

Inga kommentarer: