Twingly statistik

fredag 14 december 2007

Och här skulle vi haft något om Roky...

Jag var på konsert på torsdagskvällen. Hade tagit ledigt från jobbet för att kolla in den länge framemotsedde och mytomspunne Roky Erickson vid hans första besök i Malmö.
Och så långt var väl allt gott och väl.
Men när jag skulle slänga ihop ett blogginlägg om konserten, blev ögonlocken tunga som bly, trots att klockan knappt passerat midnatt.
Jag lade mig en stund, och nästa gång jag tittade på klockan var den över halv fyra.
Jag brukar inte vara den som säckar ihop på det viset, men jag får skylla på den här envetna förkylningen, som verkar vägra att släppa greppet.
Jag får nog sova vidare och skriva vidare om Rokys öden och äventyr i morgon.
Och då ska jag dessutom gå på ishockey på kvällen.

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Inga kommentarer: