Twingly statistik

söndag 10 februari 2008

Hela bloggpublicerandet gick i stå

Min lediga lördagskväll har jag ägnat åt att bland annat författa tre stycken inlägg på min blogg. I förhoppningen om att jag ska hitta ut till någon som kan tänkas läsa dem, har jag också pingat dessa efter alla konstens regler på såväl bloggportalen.se som på intressant.se.
Men tror ni dom har dykt upp? Nix, pix!
Det verkar som om det är extra besvärligt vissa helger runt midnatt då jag känner mig som mest inspirerad.
Men det är ju er förlust. :-)

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

Johan Jansson sa...

Tjena Jah! Jag har haft samma strul i helgen! Inte har de olika portalerna ens rapporterat om strulet heller.
Vi borde göra ett upprop att de kontinuerligt publicerar felrapporter så att man vet om det är blogger, feedreader eller portalerna som strular. Grymt frustrerande.

Nu verkar det dock funka! Happy blogging!

Jah Hollis sa...

Hallå! Ja, det känns inte kul när man slänger in ett inlägg för att haka på något andra bloggar om, och så dyker det inte upp.
Deras (bloggportalernas) verksamhet bygger ju på att vi som bloggar bidrar, men då tycker man de borde vara mer måna om att det funkar också.
Blogga på!