Twingly statistik

tisdag 27 maj 2008

Burmas junta - världens fegaste män

Jag hörde och läste just att de medalj- och ordensbehängda svinen i den junta som styr det fattiga och katastrofdrabbade Burma beslutat att hålla sin hårdaste kritiker, Aung San Suu Kyi, kvar i den husarrest hon befunnit sig i den senaste fem åren.
Tuffa killar.
De här kräken, som inte vågar släppa ifrån sig den makt de roffat åt sig för egen vinnings skull, är sådana fega svin som väcker min blodtörst. Kan inte något land skicka in en Rambo eller en James Bond eller en Super Woman och skära halsen av hela det här gubbgänget.
Fega typer som håller sitt folk som gisslan och som inte tillåter någon som helst opposition mot det idiotiska maktspel de håller på med.
Åt hajarna med dom, dessa fossiler!

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ord och inga visor och kunde inte sägas bättre. Jag instämmer till 100%.

Jah Hollis sa...

Jag är ju en mycket fridsam människa, men dessa obehagliga figurer är ta mig tusan inte förtjänta av någon mänsklig behandling. Samma med lögnaren och förtyckaren som förnekar nordkoreanerna en riktigt liv och en radda liknande gubbar. Åt fanders med dom!

Anonym sa...

Helt min mening, också. Man blir smått mordisk när man tänker på dessa "herrar".
Rambo kanske ställer upp, de har ju olja i Burma *grin*
/gina

Jah Hollis sa...

Är jag inte helt felunderrättad, så utspelar sig den sista (?) Rambofilmen just i Burma. Jag såg Stallone på Jay Leno häromkvällen och han talade sig varm just för "Burmas folk".
Det kanske finns något gott i den gamle actionhjälten i alla fall. :-)