Twingly statistik

lördag 31 oktober 2009

Veckans fönster 56: Orange

Så var det dags för veckans fönster igen och denna gång är fönstertemat Orange (ett ord det onekligen råder delade meningar om hur man böjer :-).
Eftersom jag ägnat hela dagen åt åtaganden på jobbet och det är helgdag i morgon väljer jag ett fönster från arkivet. Hur mycket orange ni hittar i det är väl er sak att bedöma.
Men jag hittar i alla fall en mängd oranga prislappar på sakerna i detta välmatade skyltfönster i Dublin. Mer oranga fönster hittar ni om ni tar vägen över Susannes fotoblogg.
Ha en fin allhelgonahelg!

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

7 kommentarer:

annette sa...

Ja. jag ser en hel del oranga prislappar och även text,ingen lätt färg det inte men Du lyckades väldigt bra!

Ha en skön helg!

annette

Ninni sa...

Nej det var inte en lätt uppgift Susanne gav oss :)Men visst hittar också jag oranga detaljer i ditt foto. Det ser ut som ett mysigt ställe även om jag inte är någon som brukar handla fiskeutrustning.
Ha en skön Allhelgonahelg!

Erik "Semlan" sa...

Jo du, visst finns det orange i det skyltfönstret! Blev genast intresserad av affären, verkar vara min typ av butik, värd ett besök. :-) Alltid hittar man något galet att investera i... Tack för din stöttande kommentar hos mig.

Della sa...

Alltid trevligt med oranga prislappar! Inget lätt tema den här gången.
Ha en bra Allhelgonahelg.

Margareta sa...

Lappar i orange brukar betyda nedsatta priser. Du löste veckans fönstertema på ett bra sätt. Sedan är det ju det här med kulörer. Alla färger finns från ljusaste ljust till mörkaste mörkt. När det sedan blir terrakotta vet i sjutton. Ha en fortsatt bra spökhelg. /Margareta

Mona sa...

Snygg lösning!

Susanne sa...

Orangefärgade ting hittas lite här och var i din bild så visst är det ett godkänt bidrag. Gillar de fiskeintresserade personerna som studerar skyltfönstret väldigt noga.