Twingly statistik

fredag 2 juli 2010

Jah Hollis fiskar ogenerat efter röster

Ingen som följer min blogg har väl missat att det blivit mer och mer foto och allt färre ord på den.
Man må tycka vad man vill om det, men fotobloggandet har skakat liv i ett gammalt fotointresse som under många år bara sträckte sig till, i stort, semesterbilder.
Nu har jag för första gången gått till finalomröstning i ett av de regelbundna fototeman, Fototriss, som jag brukar delta i.
Det är egentligen ingen tävling, men eftersom det nu är omgång nummer 100 så har Helena som sköter verksamheten på Fototriss valt ut tio bidrag till en liten tävling.
Så gå gärna in och kolla på bidragen, de är fina och finns här.
Sedan överlåter jag till ert samvete om ni vill rösta och vad ni vill rösta på.
Annars kan ni leka "Hitta måsen" med bilden här ovan.
Vid vilken ruta på Kockums kontorshus befinner sig måsen?

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

6 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

Skoj, hoppas du vinner!

Pialotta sa...

Tionde våningen eller kanske elfte.. men det är svårt att veta.. tror inte du fotat huset från grunden.
Jo, jag vet att du är med bland finalisterna.. kul för dig:)
Jag har inte röstat på någon ännu, men ska kolla nu.
Ha de..

Susanne sa...

Om origo bestäms till det övre vänstra hörnet så tror jag måsen befinner sig på koordinaterna (2, -6). I alla fall är det något vitt som blänker där. :)

Och så gratulerar jag till utnämningen förstås. Själv var jag alltför sen med att lägga in ett bidrag och först idag hittade jag det jag egentligen sökte efter.

Kul att det blir fler och fler bilder i din blogg, men jag tycker du ska fortsätta att skriva också, för även dina ord är läsvärda.

Jah Hollis sa...

Tack, tack, tack!
Och Susanne, den positionen stämmer bra.

Misswhatsit sa...

Häftigt foto på höghuset. Svar på frågan läste jag så jag behövde inte gissa. Hade nog inte gissat rätt ändå.:)
Grattis till att ha kommit bland dom 10 ! Ska gå in och rösta nu.:)

Erik "Semlan" sa...

Fiska på! Kul att du blev utvald. Det är väldigt varmt, pust. Men hellre blöt av svett än blöt från regn. ;-)